Dzień Mamy i Dzień Taty w przedszkolu

W przedszkolu Maciusia, zorganizowane zostały uroczystości związane z Dniem Mamy i Taty. Rodzice, zostali zaproszeni przez dzieci, które pochwaliły się swoimi umiejętnościami aktorskimi i muzycznymi, a na koniec, wręczyły własnoręcznie przygotowane upominki oraz laurki.

Poniżej umieszczam kilka zdjęć z Dnia Mamy i Dnia Taty, w formie krótkiego fotoreportażu. Na ostatnim zdjęciu jest obrazek, który otrzymałem  od Maciusia. Laurka, była  przez niego własnoręcznie przygotowana z plasteliny i przedstawia mnie podczas spaceru. 😀

Strona internetowa Przedszkola Kleks w Piasecznie www.przedszkole-kleks.pl

Be Sociable, Share!

Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

17 komentarzy to “Dzień Mamy i Dzień Taty w przedszkolu”

  1. Iwona pisze:

    Dzieci to najciekawszy temat zdjęć. Tata, chyba zadowolony z laurki. 🙂

  2. mborkowski pisze:

    Oczywiście, że jestem zadowolony z laurki i bardzo mi się podoba. 😉

  3. Konrad K. pisze:

    Kolorowo i fajnie. Na jednym ze zdjęć widzę, że synek “bajeruje” koleżanki. 🙂

  4. mborkowski pisze:

    Ha ha ha, od razu “bajeruje”. Ma bardzo dobry kontakt z koleżankami. 😀

  5. Iza pisze:

    Znajome twarze na zdjęciach. Kacperek, którego zdjęcia niedawno umieszczałeś, jest w przedszkolu razem z Maciusiem? Ładną laurkę dostałeś od swojego syna. Pozdrawiam 🙂

  6. mborkowski pisze:

    Tak, chodzą do tej samej grupy w przedszkolu.

  7. Sylwia pisze:

    Znam wiele twarzy małych modeli przedstawionych na tych zdjęciach.
    Jak widać, dzieciaczki fajnie bawiły się w tym dniu w przedszkolu. 🙂
    he he bardzo jesteś podobny do siebie na laurce, którą zrobił Maciuś. 😉

  8. mborkowski pisze:

    Sylwia, mam trochę mniej włosów na głowie, ale reszta jest OK. 😀

  9. Beata pisze:

    Podoba mi się kolorowy świat dzieci. Fajna laurka. Ja dostałam wczoraj od córki kwiatka. 😉

  10. Irek pisze:

    Musiała być fajna impreza, bo dzieci wyglądają na bardzo szczęśliwe. 🙂 Mając takie zdjęcia, będzie miał Maciuś super pamiątkę z okresu spędzonego w przedszkolu. Takiej ładnej laurki, to Ci zazdroszczę. Pozdro 😉

  11. AgatkaL pisze:

    Ale kolorowo i radośnie 🙂 Laurka jest bosssska, a podobieństwo uderzające 🙂

  12. Iga pisze:

    Cześć Marcin 🙂 Fajnego masz synka, a laurka w jego wykonaniu jest piękna! 🙂

  13. zemfiroczka pisze:

    Bajerancka laurka 😀

  14. Lolka pisze:

    Mój synek pójdzie do przedszkola dopiero za pół roku. Ale już teraz jak pomyślę o tego typu uroczystościach zorganizowanych specjalnie dla rodziców, rozpływam się ze wzruszenia:)

    Śliczna laurka:)

  15. Mariusz pisze:

    Na fajne imprezki z dziećmi chodzisz i tego Ci zazdroszczę. 😉

  16. Krzysiek pisze:

    Kolorowo w przedszkolu Twojego synka. Laurka super! 🙂

  17. Monika pisze:

    Dopiero dziś Dzień Ojca, więc Wszystkiego Najlepszego Martin. 😉

Leave a Reply