Zdjęcia zwierząt z warszawskiego ZOO

Razem z synem, odwiedziłem Ogród Zoologiczny w Warszawie. Zapraszam Was, na krótki spacer po warszawskim ZOO i do obejrzenia kilku moich zdjęć zwierząt.

Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie zlokalizowany jest w Warszawie w dzielnicy Praga Północ, przy ulicy Ratuszowej 1/3. Strona Ogrodu Zoologicznego w Warszawie: www.zoo.waw.pl

Be Sociable, Share!

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

24 komentarze to “Zdjęcia zwierząt z warszawskiego ZOO”

  1. Artur napisał(a):

    Świetne zdjęcia z fajną głębią ostrości. Sprawiają wrażenie, jakbym był w ZOO, a nie siedział przed kompem. Rewelacyjny ciasny kadr zrobiłeś przy zdjęciu hipopotama. 🙂

  2. Moniczka napisał(a):

    Piękne! Dziękuję za zaproszenie na wycieczkę po ZOO, bo już dawno nie byłam. 🙂

  3. Wiki napisał(a):

    Super foty! Chyba w ten weekend przejadę się do ZOO. Najbardziej rozbawiło mnie 12 zdjęcie. 😀

  4. Fredzia napisał(a):

    Bardzo miło spędziłam czas oglądając zdjęcia. 🙂

  5. Edi napisał(a):

    Dużo fajnych zdjęć. Podoba mi się nosorożec, słoń, niedźwiedź, lew, goryl i szympans. 🙂

  6. Ireneusz napisał(a):

    Rozkręcasz się Martin i coraz bardziej lubię zaglądać na Twój fotoblog.

  7. Marcin Borkowski napisał(a):

    Dzięki za odwiedziny i Wasze komentarze. Pozdrawiam 🙂

  8. Sylwia napisał(a):

    Fajne kadry i kolory. Podobają mi się wszystkie zdjęcia, ale najbardziej przykuła moją uwagę fotka nr 12 😉 Marcin, z dnia na dzień robisz coraz większe postępy i to widać 😀

  9. Daniel napisał(a):

    Jakieś nowe szkiełko masz, że takie fajne zdjęcia wyszły? Pozdro

  10. Grzesiek napisał(a):

    Lew wymiata. Pozdro.

  11. Marcin Borkowski napisał(a):

    @ Sylwia: Dzięki. A co przykuło Twoją uwagę na 12 zdjęciu? 🙂

    @ Daniel: Nie mam nowego szkła i wszystkie zdjęcia, były robione teleobiektywem Nikon AF-S Nikkor 70-300 mm f/4.5-5.6G IF-ED VR. Według mnie, jedno z lepszych szkieł, wypuszczonych przez Nikkora, oczywiście wśród tych, które mają przystępną cenę.

    @ Grzesiek: Mi również, spodobało się zdjęcia śpiącego lwa i między innymi, dlatego został umieszczony jako zdjęcie główne, na stronie głównej przy tej informacji. Pozdrawiam 🙂

  12. Beata napisał(a):

    Ze dwa tygodnie temu, też byłam w ZOO, jednak nie wyszły mi takie ładne zdjęcia. 🙂

  13. Sylwia napisał(a):

    he he – Marcin, jak się spotkamy następnym razem, to Ci powiem 😉

  14. Iwona napisał(a):

    Bardzo fajne zdjęcia zwierząt. 🙂

  15. Daniel napisał(a):

    Ładne, a nawet rzekłbym bardzo ładnie. 🙂

  16. Marcin Borkowski napisał(a):

    Miło mi poinformować, że zdjęcie LWA zostało „zdjęciem tygodnia”, na łamach forum fotograficznego http://www.forumfoto.info – dziękuję Adminom za wyróżnienie (zobacz: screen). Przy okazji, zachęcam Was do rejestracji i udzielania się na wspomnianym forumfoto. 🙂

  17. Destroyer napisał(a):

    Super fotki!

  18. RaveN napisał(a):

    Świetne foty zwierząt!

  19. DaRo napisał(a):

    Marcin – kiedy Ty znajdujesz czas na zwiedzanie tych wszystkich ciekawych miejsc, imprez itp. Podziwiam. W ZOO dawno nie byłem i chyba wybiorę się z dzieciakami jak będzie jeszcze trochę słońca 🙂 LEniWiec wymiata 🙂

  20. Marcin Borkowski napisał(a):

    @ Destroyer i RaveN: dzięki. 🙂

    @ DaRo: Wychodząc z domu, najczęściej zabieram ze sobą aparat. Wolę pójść na kolejny spacer z aparatem w ręku, niż tracić czas na siedzenie w domu, lub przy komputerze. Musimy kiedyś zmówić się na wspólne podjęcie jakiegoś tematu i zrobimy Photo Day. 😉

  21. DaRo napisał(a):

    @ Martin – jestem za, ale coś to zmawianie nie wychodzi nam najlepiej 🙂

  22. Marcin Borkowski napisał(a):

    @ DaRo: czas to zmienić – przyjdź dziś do Zawrotnicy, na imprezę Pożegnanie Lata, to pogadamy o tym – oczywiście przy niebieskim… 🙂

  23. […] zdjęcia zwierząt z warszawskiego ZOO […]

  24. […] zobacz zdjęcia zwierząt, które robiłem w poprzednich latach […]

Leave a Reply